تحقیق در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران

تحقیق در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران
تحقیق در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

دانشکده ها سایت دانلود مقاله و تحقیق دانشجویی در این مطلب قرار است یک نمونه مقاله در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران  که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۳۲ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری در اقتصاد کاربردی  را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره اقتصاد کاربردی برای مدیران می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد. خب ما قسمتی از متن این پروژه را بطور نمونه برای شما قرار خواهیم داد.

 

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره اقتصاد کاربردی برای مدیران ‌‌ که در ۳۲ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

بازار کالا و منحنی IS

سرمایه گذاری و میزان بهره

منحنی سرمایه گذاری، سطح مخارج سرمایه گذاری برنامه ریزی شده را در سطوح مختلف بهره نشان می دهد. چون میزان بهره بالاتر، سودآوری در افزودن به ذخیره سرمایه را کاهش می دهد، از این رو میزان بهره بالاتر به معنای مخارج سرمایه گذاری برنامه ریزی شده کمتر خواهد بود: تغییر در مخارج سرمایه گذاری مستقل موجب جابه جایی منحنی سرمایه گذاری می شود.

در میزان بهره i1، تعادل در بازار کالا در نقطهE1  ، در نمودار اول در سطح تعادل درآمد Y1 حاصل می شود. در نمودار دوم این نقطه به عنوان نقطه E1 ترسیم شده است. کاهش میزان بهره به i2 ، تقاضای کل را افزایش می دهد و سطح مخارج را در هر سطحی از درآمد به بالا جابه جا می کند. در نمودار دوم نقطه E2 نقطه تعادل جدید در بازار کالا، موافق با میزان بهره i2 است.

شیب منحنی IS

منحنی IS دارای شیب منفی است زیرا میزان بهره بالاتر مخارج سرمایه گذاری را کاهش میدهد و بنابراین موجب کاهش تقاضای کل و در نتیجه سطح تعادل درآمد می شود . تندی شیب منحنی به حساسیت مخارج سرمایه گذاری نسبت به تغییرات میزان بهره و نیز به ضریب فزاینده     بستگی دارد.

نکات مهم درمورد منحنی IS عبارت اند از:

۱-منحنی IS منحنی ترکیبهای میزان بهره و سطح درآمدی است که بازار کالا را در تعادل قرار میدهد.

۲- منحنی IS دارای شیب منفی است زیرا افزایش میزان بهره موجب کاهش مخارج سرمایه گذاری می شود و بنابراین سبب کاهش تقاضای کل و بدین سان کاهش سطح تعادل درآمد می گردد.

۳- هرچه ضریب فزاینده کوچکتر و حساسیت مخارج سرمایه گذاری نسبت به تغییرات میزان بهره کمتر باشد، منحنی IS دارای شیب تندتری است.

۴- منحنی IS دراثر تغییر در مخارج مستقل می شود. افزایش مخارج مستقل ازجمله افزایش در خریدهای دولت سبب جابه جایی منحنی IS  به طرف راست می شود.

۵- نقاط طرف راست منحنی نشان دهنده فزونی عرضه در بازار کالاست، و در نقاط سمت چپ فزونی تقاضا برای کالا وجود دارد.

سایت

تعداد صفحات

32

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران

  1. admin 1

    اقتصاد کاربردی برای مدیران

دیدگاه خود را بنویسید