تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت

تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت
تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت

دانشکده ها سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، جزوه ، پروژه ، و پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۲۶ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری آلومینیوم کامپوزیت را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره نمای آلومینیوم کامپوزیت که در ۲۶ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

تاریخچه

باظهورمدرنیسم درمعماری وشروع عصرمدرن وهمزمان باروی کارامدن معمارانی چون میس وندرو ومعماران تحصیل کرده مدارسی مانندباوهاوس وعلاقه جهانیان به ایجادبناهای بلندمرتبه وبه طورکل شروع ساخت وسازهای صنعتی درغرب بحث پیش ساختگی واستفاده ازمصالح پیشرفته به یکی ازمهمترین دغدغه های طراحان ومجریان وتولیدکنندگان بدل شد.

دراین میان نگاههای معمارانه به سمت آلومینیوم وتولیدات اکسترودشده آلومینیوم سوق پیداکرد.

چراکه آلومینیوم به علت خصوصیت منحصر به فردخودهمچون سبکی وعایق بودن,انعطاف پذیری ودردسترس بودن,دردسترس بودن نسبی,باربربودن وجلال خاص می توانست تمام نیازهای مخاطبان خودرابراورده سازدتاسرانجام ورقهای کامپوزیت درسال۱۹۶۹ درآلمان ابداع گردیدودرحال حاظردردنیابه عنوان یکی ازمصالح اصلی وپرکاربردمطرح است.

قریب ده سال پیش شرکتهای تجاری که درحوزه مصالح ساختمانی نوین فعالیت می کردندیکی

اززیرمجموعه های صنایع آلومینیومی راواردایران کردندکه بانام <<پانل>>یا <<پنل>>

مشهور شدند . نام کامل این محصول ورقهای کامپوزیت آلومینیوم است و درنماهای خارجی بنا,دیوارهای داخلی وفضاهای اداری,درهای عایق بادوطوفان,قابهای پنجره,ساختمانهای تجاری     

وساختمانهای نمادین مورداستفاده قرارمیگیرند.

ساختارورقهای کامپوزیت

کامپوزیت به معنای ترکیب شده است.پانلها ازترکیب چندمتریالمختلف به همراه پوشش الومینیومی به دست آمده اندوسرچشمه نام گذاری این ورقها ازاینجاست.دوصفحه آلومینیومی به ضخامت(۵/ ۰)mm ,سطح هسته پلی اتیلن غیرسمی وغیرقابل احتراق به نام PVDFآن راکه ضخامت آن نیزحدود(۳)mmمیباشد پوشانده اند اند.چسباندن این سطوح به هسته توسط فرایندهای شیمیایی ومکانیکی صورت میگیردبه طوری که درمقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت میکند. 

سایت

,

تعداد صفحات

26

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد نمای آلومینیوم کامپوزیت

  1. دانشکده ها

    نمای آلومینیوم کامپوزیت

دیدگاه خود را بنویسید