تحقیق در مورد کرکره مفصلی

تحقیق در مورد کرکره مفصلی
تحقیق در مورد کرکره مفصلی

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

تحقیق در مورد کرکره مفصلی

دانشکده ها سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، جزوه ، پروژه ، و پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد کرکره مفصلی که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۱۶ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری کرکره مفصلی را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره کرکره مفصلی می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد کرکره مفصلی

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره کرکره مفصلی که در ۱۶ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

مقدمه:

انسان در جوامع بشری همواره به دنبال رفع نیازهای خود می باشد. امروزه انجام دادن کارها به صورت راحت تر یکی از اهداف بشر می باشد متخصین و طراحان در هر زمینه ای سعی دارند تا با بدست آوردن اطلاعات جدیدتر و طراحی های علمی تر به این هدف نزدیک تر شوند یکی از این طراحی ها بوجود آوردن نسل جدیدی از دربهای کرکره ای اتوماتیک بوده است که از تقریبا ۱۵ سال پیش به کشور وارد شد این درب ها به دلیل راحتی در باز و بسته شدن به کمک ریموت کنترل با استقبال شدید عمومی مواجع شد این دربهای اتوماتیک دارای مزیت های دیگری به غیر از عدم استفاده از نیروی انسانی در باز و بسته شدن نیز می باشد که عبارتند از :

زیبایی که نمای مکان مورد نظر را نیز تحت شعاع قرار می دهد ۲- امنیت بالا تر ۳- استفاده بیشتر از فضای موجود

دربهای قدیمی تر که به دربهای کرکره ای دستی یا دربهای آکاردئونی  لاله زنبوری معروفند به دلیل سنگینی  عدم زیبایی و مشکل بودن باز و بسته کردن تا چند سال آینده به طور کلی جای خود را به درهای نسل جدید می دهند

هدف ما در این پروژه این است که با طراحی تیغه های مفصلی جدید بتوانیم حق انتخاب مشتری را بالا برده تا وی بتواند در هر شرایط مکانی و در هر فضای موجود از این تکنولوژی استفاده بهینه را ببرد.

تیغه های درب های کرکره ای موجود در بازار که از آلومنیوم تهیه می شود به دلیل شکل ظاهری که تقریبا به صورت یک استاندارد در بین فروشندگان و مصرف کننده گان در آمده قابلیت انعطاف پذیری کمی داشته و نمی توان از آنها در ابعاد خاص که نیاز به فضای کمتری است استفاده کرد اما به کمک مفصلی طراحی شده می توان این نیاز را برطرف کرد

تیغه های طراحی شده به وسیله ما در دو طرف خود دارای شکل مدور است نرینگی بوده و مانند یک ریل در قسمت مادگی مفصل قرار گرفته و به دلیل همان مدور بودم می توان به راحتی حرکت کنند و این باعث می شود که از حجم طرح کم شده و بتوان به اشکال مختلفی کرکره را باز و بسته کرد.

قیمت تیغه های قبلی در بازار به این صورت است که تیغه ی خام ۱۰ میلیمتر در ابعاد یک متر مربع ۳۹۰۰۰ تومان می باشد اما تیغه های خام طراحی شده در هر متر مربع ۵۸۰۰۰ تومان است که این می تواند یکی از معضلات فروش ایت تیغه های می باشد

تیغه های ۱۰ میلی متر طراحی قدیمی می توان در شرایطی به طور مشابه با تیغه های جدید عمل کنند و آن این است که از ضخات این تیغه ها کاسته می شود این کار در عوض دارای معایبی است که یکی از آن کم شدن استحکاک کرکره می باشد. این تیغه ها به خاطر انعطاف پذیری بالا دارای بازار خوبی می باشد از جمله فروشگاها ، آتش نشانی ها ،‌ فرودگاهها و هر مکایی که فضا و زیباییو استحکام مد نظر باشد

میزان تولید به دلیل متفاوت بودن ابعادی که سفارش داده می شود به سفارشات بستگی دارد و نمی توان بدون وجود سفارش کار یاقدام به تولید کرد. اما درصورت وجود سفارش امکان تولید هر متر مربع  درب از تیغه های آماده در یک ساعت می باشد .

سایت

,

تعداد صفحات

16

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد کرکره مفصلی

  1. دانشکده ها

    کرکره مفصلی

دیدگاه خود را بنویسید