کتاب قدرت جذب | قانون جذب | رایگان

کتاب قدرت جذب
کتاب قدرت جذب | قانون جذب | رایگان

10,090 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

کتاب قدرت جذب

کتاب قدرت جذب بصورت رایگان در اختیار کاربران دانشکده ها امروز قرار خواهیم داد

انشالله که کاربران عزیز از سایت دانشکده ها راضی باشن

کمی توضیح در رابطه با فایل قدرت جذب در قسمت پایین قرار خواهیم داد

که برای دانلود رایگان کتاب قدرت جذب ما لینکش را پایینترین قسمت قرار خواهیم داد

و شما می توانید بصورت رایگان این کتاب را دانلود کنید.

این اثر درباره یکی از بزرگ ترین قوانین کائنات یعنی قانون جذب است.

کتاب قدرت جذب

کتاب قدرت جذب به نظر شما قانون جذب واقعیت داره ؟ بله این قانون کاملا واقعیه، اما تا الان کسی نتونسته واقع اّ اونو درست تعریف کنه یا بشناسه ولی قرآن کریم این مساله رو برای ما کاملا  تعریف کرده است.

برای شروع به اولین سوره قرآن یعنی سوره حمد می پردازیم. تنھا سوره ای که در آن بر خلاف تمام سوره ھا که خداوند با انسان صحبت می کنه در این سوره انسان با خدا صحبت می کنه اما پیامھای سوره حمد درباره جذب
من در اینجا طرز جذب کردن را در سوره حمد توضیح می دم .
جذب ھفت مرحله داره (شاید یکی از دلایل عجیب بودن عدد ھفت نیز ھمین قدرت جذب این عدد باشھ). قبل از جذب باید به خدا پناه ببریم بعد از اون.

مرحله اول – بسم لله الرحمن الرحیم :در این مرحلھ شخص باید کار را با نام خدا آغاز کند و به این کاملا ایمان داشته باشد که خداوند ھیچ چیزی را برای خودش نیافریده است ، بلکه ھمه چیز برای ماست و خداوند منتظر شخصی است که از آفریده ھای خودش به او ببخشد و خداوند بسیار بخشنده و مھربان است .
پس باید کاری کنیم که اون شخصی که خداوند به دنبال اوست ما باشیم

٢- الحمد لله رب العالمین : در این مرحلھ باید از خداوند بھ خاطر آنچھ کھ بھ ما بخشیده تشکر کنیم. از چیزھای کھ بھ ما داده و از چیزھای کھ از ما گرفتھ چون خداوند ھر چھ کھ می بخشد از رحمتش است و ھر چھ کھ می گیرد از حکمتش و ما باید بھ خاطر ھر دو از خدا تشکر کنیم و خداوند را باعث و بانی ھمھ چیز در ھستی بدونیم و غیر او را حتی یک لحظھ باعث امیدمون ندونیم.

کتاب قدرت جذب

٣- الرحمن ارحیم: خداوند را بھ عنوان سخاوتمند ترین در تمام ھستی بشناسیم و او را خسیس نپنداریم و اما چون نام رحمان برای امور دنیوی و الرحیم برای امور اخروی است، اون چیزی را کھ ما در ذھنمون داریم و می خواھیم جذب کنیم می تونھ از ھر دو مورد دنیوی و اخروی باشه.

۴- مالک یوم الدین :خداوند را باید سلطان روزه جزا بدونیم و از عذاب خداوند بترسیم. یعنی در مقابل خدا احساس عجز کنیم و این احساس را کھ ما گنھ کاریم و فقط بھ امید رحمت خداوند بھ درگاھش آمده ایم وگرنھ ارزش لطف خدا رو ھمین جوری نداریم .

۵- ایاک نعبد و ایاک نستعین : این مرحلھ خیلی مھمھ یعنی اگر کوچکترین شکی بھ خدا داشتھ باشیم یا چشم امیدمان بھ غیره خدا باشھ یا کسی دیگھ رو خدا بدونیم (مثل شعر جواد خلیلی کھ میگھ شما زمینی ھا ھمش ھمینید، اونور میزی رو خدا می دونید ) جذب انجام نمی شه.

۶- اھدنا الصراط المستقیم الصراط الذین انعمت علیھم غیر المغضوب علیھم والضالین : اما چرا بعضی چیزھای کھ ما می خواھیم را بدست نمی آوریم، مگر جذب درست نیست پس چرا جواب نمی ده؟ خوب جواب این سوال رو خداوند خودش داده خداوند می فرماید بھ من اعطا کن آنچھ را کھ مرا بھ سوی راه راست

ببرد نه آنچه را که مرا به سمت گمراھی و خشم تو ببر.د پس ببینید چون خداوند مارو دوست داره و نمی خواد بھ سمت عذاب خدا یا بھ سمت گمراھی پیش برریم، بھ خاطره ھمین بعضی از دعاھامونو یا ھمون جذبمونو قبول نمی کنه.

اگه یه خورده تو خواستمون تجدید نظر کنیم و از این عاقبت بد دورش کنیم مطمئان بھش می رسید.

قانون جذب یا قانون یقین چیست

کتاب قدرت جذب به جملات ، ضرب المثل ھا و شعرھای زیر دقت کنید و ببینید آیا می توانید پیام پنھان در آنھا را دریابید:

دوش بامن گفت پنھان کاردانی تیز ھوش وزشما پنھان نشاید کرد سرمی فروش گفت آسان گیر برخود کارھاکز روی طبع سخت می گیردجھان برمردمان سخت کوش شعر بالا از حافظ است و بخصوص بیت دوم بیشتر مورد نظر ماست.

معنای ظاھری و ساده این بیت می شود:
دنیا و ھستی از روی طبیعت و ذات خود برای کسانی کھ آن را سخت و پیچیده فرض می کنند سختی و پیچیدگی بیشتری فراھم می سازد و برای آنھا کھ امورات را ساده و حل شدنی و قابل عبور فرض می کنند شرایطی ساده و فارغ از ھر
گونه پیچیدگی و سختی مھیا می سازد.

یعنی ھر طوری که با عالم و کائنات برخورد کنی ھمانطور جواب می گیری!

قدرت جذب

ھمینطور به جملات و مثل ھای زیر دقت کنید:
بخند تا دنیا به رویت بخندد!
مار از پونه بدش می آید ، در لانه اش سبز می شود!
کبوتر با کبوتر ، باز با باز – کند ھمجنس با ھمجنس پرواز
درخت از ریشه اش آب می خورد آدمیزاد از باطنش
ھمینطور از حضرت علی (ع) نقل شده است که:
در امور زندگی خود تفکر کن،آرام باش، توکل کن و سپس آستین ھا را بالا بزن؛
خواھی دید که خداوند زودتر از تو دست به کار شده است.
و مولانا می گوید:
پس زبان ھمدلی خود دیگر است
ھمدلی از ھمزبانی خوش تر است
و از ھمھ زیباتر در قرآن کتاب مقدس مسلمانان آمده است:
و قال ربکم ادعونی استجب لکم
پروردگار شما گفتھ است : مرا بخوانید تا خواستھ ھایتان را اجابت کنم و برآورده نمایم

قانون جذب

و در حدیث قدسی آمده است کھ خداوند می فرماید:
ھر کس یک وجب بھ سوی من آید یک گام بھ سوی اوخواھم رفت و ھرکس گامی به سوی من آید، دو گام به سویش برخواھم داشت و ھر کس آھستھ به سویم آید، شتابان به جانبش خواھم رفت.

اکنون دوباره جملات بالا را یکبار دیگر بخوانید و ببینید آیا می توانید آن نکته ظریف و طلایی پنھان در لابلای این جملات را پیدا کنید؟
آنچھ از این جملات دریافتید ھمان قانون جذب یا قانون یقین است. قانون جذب میگوید:
وقتی بھ چیزی فکر می کنی ، چھ آن چیز را بخواھی و چھ نخواھی ، ھمین فکر کردن وھمین تمرکزکردن روی آن چیز باعث می شود کھ بلافاصلھ در بخشی از کائنات آن چیز واقعی شود!این یعنی ما انسان ھا در درونمان از یک قابلیتی برخورداریم بھ نام قدرت تبدیل فکر و نیت بھ اشیا و اتفاقای حقیقی و واقعی و فیزیکی!

١-قانون جذب از سه قسمت اساسی تشکیل شده است:
قسمت اول: خواستن و طلب کردن است که فقط با یک کلمه بر دل راندن و متوجھ  موضوعی شدن بدون اینکھ حتی آن کلمھ برزبانمان جاری شود صورت می گیرد.

این قسمت در اختیار ماست.

قسمت دوم کتاب قدرت جذب

کتاب قدرت جذب قسمت دوم واقعی سازی موضوع طلب شده و بھ بیانی اجابت فوری دعا توسط ھستی و کائنات است کھ ما اصلا نباید نگران چگونگی تحقق آن و ھزینھ و زمان و شیوه و روش بھ واقعیت پیوستن طلب خود باشیم. نظام کائنات بھ گونھ ای طراحی شده است کھ بھ محض طلب چیزی از سوی ما آن را واقعی و محقق کند.

 

این قسمت در اختیار ما نیست و ھمھ چیز آن را باید بھ کائنات واگذار کرد.

وظیفھ ما فقط این است کھ بدانیم چنین اتفاقی حتما می افتد کھ حتی اگر قبول نداشتھ باشیم ھم این اتفاق بھ خودی خود می افتد چرا کھ در خلقت ما انسان ھا این قابلیت بھ صورت ذاتی وجود دارد.

قسمت سوم قانون جذب

کتاب قدرت جذب یا قانون جذب قسمت سوم این قسمت فرق بین آدم ھای مستجاب الدعوه و آدم ھای موفق و آدم ھای شکست خورده را مشخص می کند. در واقع ما آدم ھا باید در عملی شدن و واقعی بودن دو قانون قبلی کمترین شک و تردیدی نداشتھ باشیم.

کمترین شک و دودلی باعث می شود کھ بلافاصلھ طلب و آرزوی جدیدی بھ کائنات ارسال شود و طلب و درخواست قبلی را ضعیف یا خنثی سازد و از بین ببرد.

ھر چھ میزان شک و تردید ما نسبت بھ اجرایی بودن و درست بودن دو قسمت اول و دوم بیشتر باشد زمان دیدن آرزو برای ما کمتر است.

اگر بخواھیم مناسب فرھنگ و ادبیات آشنای خودمان این قسمت را توضیح دھیم باید بگوئیم کھ ھر چھ یقین و اعتماد قلبی ما بھ درستی و پایداری و ثبات دو قسمت اول محکم تر و استوارتر باشد فاصلھ زمانی بین درخواست و اجابت آرزوھا و افکار ما کمتر است.

به ھمین خاطر است که ما ترجیح می دھیم به جای کلمه ” قانون جذب” از عبارت آشناتر “قانون یقین” استفاده کنیم. اما چون عبارت ” قانون جذب” جای خود را در کلام مردم دنیا باز کرده است ما از عبارت قانون جذب نیز استفاده خواھیم کرد.

رسیدن به مرحله پذیرش قلبی درستی قانون جذب

کتاب قدرت جذب رسیدن به مرحله پذیرش قلبی درستی قانون جذب برای اینکه قانون جذب توسط تمام اجزای وجود ما به طور کامل پذیرفتھ شود و ما بھ این علم برسیم که مرغ آمین حتما بالای سرما پرواز می کند و بھ محض اینکھ نیت چیزی را در دل بگردانیم فی الفور و بھ طور برق آسا آن را برای ما مھیا می سازد.

برای اینکھ بھ این مرحلھ از یقین و اطمینان کامل برسیم و قانون جذب را با تمام پوست و گوشت و استخوان خودمان باور کنیم.

باید قبل از آن چند پیش فرض را بھ طور کامل و بدون ھیچ تردیدی بپذیریم.

پیش فرض ھای قانون جذب

کتاب جذب قدرت پیش فرض اول قانون جذب: اولین پیش فرض قبول این نکته است که ما موجودات فقط فیزیکی و مادی نیستیم.

بلکھ برعکس موجوداتی کاملا متافیزیکی و غیر مادی ھستیم کھ این شکل و شمایل و ھیبت فیزیکی ما ادامھ و امتداد بخش متافیزیک و ماوراء الطبیعھ وجود ماست.

یعنی مثل کوه یخی کھ بخش اعظم آن داخل آب قرار دارد و فقط بخش کوچکی از آن از آب بیرون زده و قابل رویت است ما ھم باید با تمام وجود این موضوع را قبول داشتھ باشیم کھ مثل کوه یخ بخش اعظم ھستی

و وجود ما در فضای ماورالطبیعھ و متافیزیک است و این بدن و جسم فیزیکی ما در دنیا فقط بخش کوچکی از آن است کھ در این دنیا و در این فضای زمان و مکان برای مدت محدودی آشکار شده است.

نکتھ مھم این است کھ بپذیریم ما از بخش متافیزیک خود جدا نشده ایم و بھ آن کاملا وصل ھستیم و ھمانطوری کھ درخت از ریشھ آب می خورد انسان از باطن و نیتی کھ دارد.

باید بپذیریم کھ ریشھ ھای وجودی ما ھمین الان در دنیای متافیزیک قرار دارد.

اگر می خواھیم قانون جذب را بفھمیم و درک کنیم و بھ کار ببریم قبول کردن این مورد ضروری است.

در غیر اینصورت یعنی اگر وجود بخش متافیزیکی خود را منکر شویم قانون جذب بھ ھیچ وجھ دیگر برایمان قابل فھم نخواھد بود ودر نتیجھ ھرگز نخواھیم توانست از امکانات آن بھره مند شویم.

 

پیش فرض دوم قانون جذب

کتاب قدرت جذب دومین پیش فرض قانون جذب  برای فھم و درک قانون جذب این است که بپذیریم دنیا ھر چھ ھست موج است و لرزش و ارتعاش.

اگر راحت تر باشیم می توانیم بھ جای کلمھ ارتعاش از کلمھ نور ھم استفاده کنیم.

یعنی بگوئیم دنیا ھر چھ ھست نور است.

اما چون در تمام مباحث قانون جذب از واژه ھا ی ارتعاش و نوسان و لرزش استفاده می شود، ما ھم از ھمان واژه ھای مرسوم استفاده می کنیم و در عین حال ھمیشھ ھم این نکتھ را در نظر داریم کھ نوردر اکثر اوقات در فرھنگ و زبان ما بھتر از کلمھ ارتعاش معنا می دھد.

اگر خوب دقت کنیم می بینیم کھ قبول ارتعاشی بودن و در نوسان بودن و بھ زبان ساده تر نظریھ موجی بودن کل ھستی آنقدرھا ھم دور از باور نیست.

ھمھ آنھا کھ فیزیک دبیرستان را گذرانده اند خوب می دانند کھ صدایی کھ می شنویم از جنس ارتعاش و نوسان مادی است و قدرت بینایی ما بھ واسطھ تابش و انعکاس امواج طیف نوری است و حتی در مقیاسی دیگر حس چشایی و بویایی و لامسھ ما ھم امواج عصبی و الکتریکی ھستند کھ در بدن ما گسترش می یابند و بھ واسطھ مغز امکان تفسیر و معناسازی این امواج را برای ما فراھم می سازند.

پیش فرض سوم قانون جذب

کتاب قدرت جذب سومین پیش فرض قانون جذب  وجود یک عقربه و ارتعاش سنج در درون وجود ما بھ نام “حس ششم” یا “دل” است. در قانون جذب، پا را از موجی بودن و ارتعاشی بودن حواس پنجگانھ فراتر گذاشتھ می شود و فرض براین است کھ کل ھستی و کائنات از جنس ارتعاش و حساس بھ ارتعاش است و ما وقتی چیزی را تجسم می کنیم در واقعی ارتعاشی خاص و ویژه آن چیز را در درون دلمان تولید می کنیم کھ این ارتعاش برای کائنات قابل فھم و درک است.

جالب اینجاست کھ در قانون جذب بھ چشم و گوش و بینی و زبان و پوست بھ عنوان حس گر یا سنسور ارتعاش سنج نگاه می شود و گفتھ می شود

کھ بھ غیر از این حواس پنجگانھ ما یک حس دیگر ھم داریم بھ نام “شور و ھیجان و احساس درونی” کھمی شود حس ششم ما و بھ کمک آن می توانیم بفھمیم چقدر با ھستی و کائنات ھم ارتعاش و ھمصدا و ھمنوا و ھم آھنگ ھستیم.

یعنی ھمانطوری کھ وقتی پوست دستمان با یک فلز داغ تماس پیدا می کند و می فھمیم کھ نباید نزدیک شویم ، بھ طور مشابھ ھر وقت با حس ششم خودمان یعنی ھمان حس درونی فھمیدیم کھ حالتمان خوب و مثبت نیست، مثلا افسرده و ناراحت

و خشمگین و ناامید و …. ھستیم بلافاصلھ باید درک کنیم کھ دروازه انتقال ارتعاش درون دل ما بھ سمت کائنات بستھ شده است.

شاید بھ جای حس گر درونی در فرھنگ خودمان استفاده از کلمھ “دل و قلب” بھتر ماموریت این حس گر شماره شش وجود انسان را توضیح دھد.

قانون جذب

یعنی اگر می خواھیم ببینیم ارتعاشی کھ الان در وجودمان حاکم است با ارتعاشات ھمیشھ خیر و مثبت کائنات ھم آھنگ و ھم فرکانس و ھم نواست کافی است بھ دلمان مراجعھ کنیم.

اگر دل آشفتھ و دل نگران و دلسرد و ناامید بودیم باید بدانیم مشکلی وجود دارد.

اما اگر دل آرام و دل شاد و دل آسوده بودیم باید بدانیم کھ تمام دریچھ ھای مابین ما و کائنات باز ھستند و جریان حیاتی ھستی و لطف و فیض خالق کائنات در درون وجود ما در گردش است و در نتیجھ ھر چھ نیت کنیم فی الفور اجابتش را می توانیم بھ عینھ و با تمام وجود خود نظاره گرباشیم.

کتاب قانون جذب

الا بذکرلله تطمئن القلوب :
ھمانا با یاد خدا دل ھا آرام می شود.
کتاب قدرت جذب حال با پذیرش این سه پیش فرض بیائید قانون جذب را بھ شکلی جدید تر و قابل فھم تر بیان کنیم.
قانون جذب می گوید:” ھر فکری کھ در ذھن ما تولید می شود یک ارتعاش تولید می کند.

این ارتعاش اگر به مدت کافی در ذھن حفظ شود دامنه اش آنقدر زیاد می شود که می تواند از مرز آستانھ قابل قبولی عبور کند و توسط کائنات جدی قلمداد شود.

کائنات بلافاصلھ مشابه این ارتعاش را تولید می کند و چون در کائنات ھر ارتعاش معادل یک واقعیت است در نتیجھ چیزی فیزیکی در ھستی برای این ارتعاش بلافاصلھ ایجاد می شود.

در این مرحلھ فکر ما کھ ماھیتی ذھنی و غیر مادی دارد بھ یک واقعیت تبدیل شده است.

حال باید این فکر واقعی شده مقابل ما ظاھر شود تا ما بتوانیم واقعی شده آن را بھ چشم ببینیم و از داشتن و حضور درکنار آن لذت ببریم.

اینجاست کھ باید بھ کائنات فرصت دھیم آن واقعیت را با یک تاخیر زمانی بھ ما برساند .

در تمام این مدت ما باید ارتعاش یکدست و یکپارچھ و خالص خود را بھ صورت فکر و نیتی ثابت و ماندگار در وجود خود حفظ کنیم و حتی لحظھ ای اجازه ندھیم فکری متضاد و مخالف با آن در وجود ما شکل بگیرد.

چرا کھ بھ محض اینکھ یک فکر مخالف وارد ذھن ما شد فورا ارتعاش مربوط بھ خود را تولید و ارسال می کند و بھ کائنات دستور جدیدی می دھد کھ چھ بسا با دستور قبلی کاملا متضاد باشد.

قانون جذب به چه چیزی زیاد تکیه می کند

کتاب قدرت جذب در قانون جذب به شدت روی این نکتھ تکیھ می شود کھ ما چیزی بھ نام دفع ارتعاش نداریم.

یعنی در قانون جذب چیزی بھ نام “نھ” و علامت نفی نداریم. بھ محض اینکھ سمت نگاه دل ما متوجھ چیزی شد و آن چیز توانست توجھ و دقت ما را بھ خود جذب کند، حتی اگر آن چیز مورد علاقھ و خواست ما ھم نباشد ، اما بلافاصلھ در وجود ما ارتعاش مربوط بھ آن تولید و بھ کائنات گسیل می شود.

مثلا وقتی بگوئیم:

من ثروت و راحتی و رفاه می خواھم!” ارتعاش مربوط بھ فراھم ساختن شرایط ثروتمندی و توانگری برای ما در کائنات شکل می گیرد .

اما اگر بگوئیم:

“من فقر وبدھی را دوست ندارم! و اص لاّ نمی خواھم دچار ورشکستگی و کسر پول شوم!” با وجودی کھ گمان می کنیم مشغول “نھ گفتن” ھستیم اما در حقیقت با توجھ کردن بھ موضوع فقروبدھی و ورشکستگی و نداری باعث می شویم کھ این چیزھایی کھ اصلا مورد علاقھ ما نیستند در کانون توجھ ما قرار بگیرند و ارتعاش مربوط بھ خود را از طریق وجود ما بھ سمت کائنات ارسال دارند.

اگر خوب توجھ کنیم می بینیم کھ ما ندانستھ با روی گرداندن و نظاره صحنھ ھای منفی و نامناسب ، بھ واقع مشغول وارد سازی این منفی ھا بھ زندگی خود ھستیم و اگر ھشیار باشیم و ندای درونی دلمان گوش دھیم و بر قلبمان مھر نخورده باشد ، بلافاصلھ از حالت درونی نامناسب و مضطرب و پریشانمان باید فوری متوجھ شویم کھ داریم مسیر اشتباه را طی می کنیم و توجھ خود را بھ سمت نامناسب ھا چرخانده ایم.

اینکھ ملاک و مھم نیت درونی ما و سمت نگاه دل ماست نھ چیزی کھ بر زبان می آوریم و این نکتھ مھم کھ ارتعاشات درونی ما بھ سمت کائنات فقط بر اساس چیزی کھ توجھ و دقت خود را معطوف آن کرده ایم تولید می شوند.

نکتھ بسیار مھم و در عین حال سودمندی است کھ بھ کمک آن می توانیم با جابجایی آگاھانھ و دانستھ و عمدی سمت توجھ دل و فکر و ذھن و روحمان بھ سوی چیزھایی کھ می خواھیم ، در زندگی خود چیزھایی خلق کنیم و محیطی بسازیم کھ باب طبع دلمان باشد و باعث لذت و آرامش و شادی باطنی خود و اطرافیانمان شود.

.

.

.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب قدرت جذب | قانون جذب | رایگان”