تحقیق در مورد شرکت پترو پارس

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

سایت مقاله و تحقیق دانشجویی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد شرکت پترو پارس که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۲۹ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری در شرکت پترو پارس را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره شرکت پترو پارس می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد. خب ما قسمتی از متن این پروژه را بطور نمونه برای شما قرار خواهیم داد.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد شرکت پترو پارس

 

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره شرکت پترو پارس ‌‌ که در ۲۹ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

تاریخچه شرکت پترو پارس

شرکت پترو پارس توسط شرکت سرمایه گذاری نفت و پیرو مصوبه عالی اقتصاد در تاریخ ۱۵/۱۰/۱۳۷۶ مبنی بر واگذاری اجرای توسعه فاز ۱ پارس جنوبی به یک شرکت پیمانکار عمومی با سرمایه ایرانی به روش بیع متقابل در ۷ بهمن ۱۳۷۶ به ثبت رسید. شپس شعبه شرکت پترو پارس در ۱۹/۸/۱۳۷۷ به شماره ثبت ۲۲۱۳ در ایران ثبت گردید. در حال حاضر ۱۰۰ درصد سهام شرکت پتروپارس متعلق به شرکت نیکو از شرکت های وابسته به شرکت ملی نفت ایران می باشد.

پتروپارس شرکتی متخصص می باشد که به دنبال جایگاه جهانی اکتشاف ، بهره برداری و استخراج صنایع بالادستی ، پایین دستی و جانبی نفت و گاز و سهیم شدن در ثروت ملی است. مسئولیت های پروژه توسعه فاز یک حوزه گازی پارس جنوبی از مهندسی ، تهیه تدارک و احداث تجهیزات گرفتنه تا نصب آن ها بر عهده شرکت پتروپارس قرار گرفت. خط مشی اصلی شرکت در این پروژه بهره برداری مطلوب از منابع ایرانی می باشد. بنابراین مشارکت شرکت های ایرانی در طراحی ، تهیه و تدارک ، ساخت و تولید و نصب تجهیزات (خشکی و فراساحل) بسیار چشمگیر بود.

اجرا توسعه موفق پروژه فاز یک شرکت پتروپارس را در صدر قرار داد. قدم نهادن یک شرکت ایرانی در عرصه رقابت بین المللی که تا آن موقع در انحصار شرکت های خارجی بود نقطه عطف شگرفی محسوب می شود.

در بین دستاوردهای پتروپارس در اجرای این پروژه می توان به خود کفایی پیمانکاران ایران مشغول به کار در مناطق محروم در حوزه هایی از قبیل لوله گذاری ، نصب پایه سکوی تولید و عرشه تولید (topside) انتقال تکنولوژی به منظور نصب عرشه تولید به روش شناور با ساخت سکوی گازی ، تقویت پیمانکاران از جهت ساخت پالایشگاه گاز و راه اندازی آن اشاره کرد.

پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه فاز یک شرکت پتروپارس در مناقصات پروژه فازهای ۴ و ۵ و پس از آن پروژه فازهای ۶ و ۷ و ۸ شرکت کرد. پروژه های مذکور به سبب پیشنهاد فنی مطلوب و قیمت مناسب پتروپارس بر عهده این شرکت قرار گرفت. در حال حاضر این پروژه ها در حال اجرا هستند و محصولات آن به بازارهای داخلی و بین المللی فرستاده خواهد شد. شرکت پتروپارس هم اکنون در دو پروژه دیگر به نام های فاز ۱۲ و کمربند نفتی اورینکو ونزوئلا نیز فعالیت می نماید.

چشم انداز شرکت

پتروپارس شرکتی تخصصی ، اقتصادی و کارا در زمینه نفت و گاز است که به عنوان یک developer در صدد کسب جایگاه شایسته جهانی در زمینه های اکتشاف ، بهره برداری و تولید و تولید در صنایع بالا دستی نفت و گاز است تا ثروت آفرینی ملی سهیم گردد.

ماموریت شرکت

مشارکت در اجرای طرح های توسعه نفت و گاز در چارچوب هزینه و زمان تعیین شده به منظور تحقق اهداف اقتصادی سرمایه گذاری های به عمل آمده ، ضمن تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی و با رعایت تعهدات اجتماعی و زیست محیطی.

اهداف شرکت پترو پارس

  • کوشش مستمر جهت دستیابی به اهداف ملی ، حوزوی و جهانی نفت و گاز در راستای تحقق رهنمون ها و مقاصد شرکت
  • شناسایی و خلق موقعیت ها و پروژه های داخلی بین المللی و تلاش در جهت انجام موفق آن ها
  • اعمال تعهد پایدار نسبت به حفظ محیط زیست ، ایمنی ، بهداشت و کیفیت در تمامی موارد.
  • زمینه سازی رشد و ارتقاء کیفی و کمی ظرفیت های داخلی حول محورهای زیر :
  • توسعه منابع انسانی
  • انتقال و توسعه فناوری
  • بسیج منابع داخلی و بین المللی در جهت تحقق طرح ها
  • ارتقای جایگاه جهانی شرکت با افزایش تعاملات بین المللی

بررسی پروژه های شرکت

جدول زیر فازهای مختلف پروژه پارس جنوبی را نشان می دهد. همان طور که در زیر آمده است ، فاز ۱ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، پروژه توسط شرکت پتروپارس انجام شده است. در ادامه در هر یک از فازها به تفضیل شرح داده شده است.

فاز یک منطقه انرژی پارس جنوبی

در فاز یک روزانه ۲۵ میلیون متر مکعب گاز تصفیه می شود. ۴۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید و ۲۰۰ تن گوگرد استحصال می شود که در این فاز ۱۰۰ درصد برنامه تحقق یافته است. فاز یک در بهمن ۷۶ به شرکت پتروپارس به صورت بیع متقابل واگذار شد و در آبان ۸۳ رسماً به بهره برداری رسید.

فاز ۴ و ۵ منطقه انرژی پارس جنوبی

فازهای ۴ و ۵ نیز روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز تولید می کنند که در این فازها روزانه ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی و ۴۰۰ تن گوگرد سالانه یک میلیون و ۵۰ هزار تن گاز مایع تولید می کند و همچنین سالانه یک میلیون تن اتان برای خوراک واحدهای پتروشیمی تولید می کند که برنامه این فازها نیز تحقق یافته است. لازم به یادآوری است فازهای مزبور توسط کنسرسیومی از شرکت های انی ایتالیا ، پتروپارس و نیکو اجرا و راه اندازی شده است.

سایت

تعداد صفحات

29

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد شرکت پترو پارس

  1. admin 1

    شرکت پترو پارس

دیدگاه خود را بنویسید

تحقیق در مورد شرکت پترو پارس
تحقیق در مورد شرکت پترو پارس