تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ ppt

تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ
تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ ppt

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

سایت مقاله و تحقیق دانشجویی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۲۶ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری در کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد. خب ما قسمتی از متن این پروژه را بطور نمونه برای شما قرار خواهیم داد.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ

 

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ ‌‌ که در ۲۶ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

جنگ نرم با سلاح فناوری اطلاعات

جنگ سخت یا سلاح جنگ نرم یا روانی

جنگ سخت، جنگی که مشخص و بارز می باشد. در این نوع جنگ دشمن، سنگر و حوزه ی استراتژیکی کاملا مشخصی دارد. دفاع در این نوع جنگ با استفاده از سلاح ها و ادوات نظامی صورت می پذیرد.

جنگ نرم به هر حرکتی که احیانا به عنوان مقدمه ی جنگ نظامی مطرح شده و روحیه ی طرف مقابل را نشانه بگیرد گفته می شود. جنگ اطلاعات شاخه ی مهمی از جنگ نرم می باشد.

فن‌آوری همیشه جزء مهمی‌از جنگ بوده است. در عصری که تعریف فن‌آوری همان تعریفی است که از فن‌آوری اطلاعات می‌کنند جای تعجب نیست که IT هسته مرکزی شکل‌گیری و تکامل هر جنگی باشد. ارتش‌های دنیا امروزه بر این باورند که “اطلاعات” اصلی‌ترین دستگاه تقویت‌کننده هر جنگی است. اهمیت اطلاعات در جنگ‌ها حتی بیش‌تر از اهمیت سربازان و سلاح‌ها ‌است.

جنگ اطلاعاتی چیست؟

امروزه صاحب نظران نظامی، برنامه ریزی خود را برای جنگ دربر پایه جنگ های اطلاعاتی و الکترونیکی (جنگال) استوار کرده اند

در چنین جنگی  هدف اصلی حمله به یک ناو، هواپیما و … نیست;بلکه حمله به شبکه اعصاب که همان شبکه اطلاعات و ارتباطات دشمن است مد نظر می باشد.

تخریب و یا از کار انداختن اطلاعات دیجیتالی و غیر عملیاتی کردن زیر ساخت های اطلاعاتی  با استفاده از شبکه های الکترونیکی صورت می گیرد که می تواند علیه یک نیروی نظامی و یا یک جامعه باشد..

اطلاعات در حال تبدیل‌شدن به یک منبع استراتژیک می‌باشد و می‌تواند خود را به عنوان یک عنصر بانفوذ و ارزشمند در عصر فراصنعتی، همانند نقش سرمایه و کار در عصر صنعتی، مطرح کند.

جنگ شبکه‌ای چیست؟

جنگ شبکه‌ای برخوردی اطلاعاتی در سطح کلان بین ملل و جوامع گوناگون می‌باشد. هدف این نوع جنگ، مخدوش‌کردن مسایلی است که مردم هر چه راجع به خود و جهان اطرافشان می‌دانند و می‌اندیشند. جنگ شبکه‌ای توانایی تمرکز بر روی افکار عمومی یا نخبگان و یا هر دوی آن‌ها را دارد. این جنگ اموری همچون دیپلماسی، تبلیغات و مبارزات روانی، تخریب فرهنگی و سیاسی، اغفال و یا دخالت در رسانه‌های محلی، نفوذ در شبکه‌های کامپیوتری و پایگاه داده‌ها، تلاش برای اشاعه جنبشهای دگراندیش و مخالف در شبکه‌های کامپیوتری را در بر می‌گیرد.

سایت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ ppt

  1. admin 1

    کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جنگ

دیدگاه خود را بنویسید